ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

دوره های آموزش ترجمه قرآن کریم و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه به صورت آنلاین

فهرست مطالب

دوره های آموزش ترجمه قرآن کریم و مفاهیم قرآن و مفاهیم نهج البلاغه به صورت آنلاین

برگزاری آنلاین کلاسهای آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه

به گزارش روابط عمومی موسسه قرآن و نهج البلاغه ، مدیر عامل موسسه قرآن و نهج البلاغه از برگزاری آنلاین کلاسهای آموزشی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه خبر داده است .

آقای رضا زاده گفت : با توجه به درخواست و اقبال علاقمندان به آشنایی با ترجمه و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه ، مدیریت موسسه تصمیم به برگزاری سه کلاس جدید به صورت مجازی  و آنلاین گرفته است ، از این رو کسانی که علاقمند به شرکت در این کلاسهای آموزشی هستند می توانند  ثبت نام خود را به صورت اینترنتی از آدرس www.2noor.ir انجام دهند.

مهلت ثبت نام برای دریافت مدرک تخصصی درجه 3 حفظ تا 11 فروردین در سایت تلاوت

 

حجت الاسلام محمد رضا زاده جویباری در خصوص آزمون مدرک درجه 3 تخصصی که در سایت تلاوت واز سوی سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می شود ، اظهار داشت: یکی از کلاسهای ما آموزش ترجمه قرآن کریم است که توسط استاد حقیقی تدریس می شود.

 

وی گفت : در این دوره آموزشی که به صورت آنلاین و تلفنی برگزار می شود، هر یک از دوره ها در یک ترم و در سطح مقدماتی تعریف شده که در 30 جلسه و در مدت 3 ماه  تدریس می شود. این دوره ها برای حافظان قرآن به ویژه حافظان کل قرآن که مایل به دریافت مدرک درجه سه تخصصی از سوی سازمان دارالقرآن کریم هستند کاربرد ویژه ای دارد، از این روافرادی که این روزها مشغول ثبت نام در سایت تلاوت هستند می توانند در این دوره ها شرکت کرده تا با آمادگی لازم در آزمون کتبی و تستی ترجمه قرآن کریم که از سوی سازمان دارلقرآن کریم برگزار می شود شرکت نموده و نمره قبولی را کسب نمایند.

شایان ذکر است حافظان قرآنی که مایل به اخذ لیسانس رسمی دانشگاهی از وزارت علوم هستند باید در مرحله اول مدرک درجه 3 تخصصی را از طریق ثبت نام در سایت تلاوت دریافت نمایند.

لازم به یاد آوری است ثبت نام در سایت تلاوت برای دریافت مدرک تخصصی حفظ تا 11 فروردین جاری ادامه دارد .

مدیر عامل موسسه قرآن و نهج البلاغه در خصوص برگزاری کلاسهای آموزشی مفاهیم قرآن و مفاهیم نهج البلاغه گفت: با توجه به وضعیت کرونایی در کشور و عدم برگزاری کلاسهای حضوری و با توجه به درخواست های مکرری که از سوی مردم داریم تصمیم به برگزاری دو کلاس معارفی در زمینه قرآن و نهج البلاغه داریم ، این کلاسها به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود و در ترم اول 12 جلسه (هفته ای یک جلسه) تدریس می شود علاقهمندان به معارف و مفاهیم قرآن و نیز علاقهمندان به مفاهیم و معارف علوی می توانند در هر یک از کلاسهای مورد علاقه خود ثبت نام نمایند ، مدیر موسسه قرآن و نهج البلاغه قم اظهار داشت : این کلاسها توسط حافظ کل قرآن کریم و نهج البلاغه جناب آقای دکتر علی رضا زاده جویباری تدریس خواهد شد.

علاقمندان به ثبت نام در کلاسهای: 1-آموزش ترجمه قرآن کریم2-آموزش مفاهیم قرآن 3-آموزش مفاهیم و معارف نهج البلاغه به سایت  wwww.2noor.ir مراجعه نموده   و در صورت لزوم با تلفن 02537745480 داخلی 114 یا 110 در وقت اداری از ساعت 10 تا 14 تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :  مدیر عامل موسسه قرآن و نهج البلاغه، سازمان دارالقرآن کریم،  سایت تلاوت،برگزاری کلاسهای ترجمه و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه ، حجت الاسلام محمد رضا زاده جویباری،دکتر علی رضا زاده جویباری،حافظان قرآن کریم، مجازی و آنلاین ،  www.2noor.ir ،  www.2noor.com

دوره های موسسه:

1. دوره آموزش ترجمه قرآن کریم به صورت آفلاین ـ در یک ترم مقدماتی ـ 23جلسه _ مبلغ: 300 هزار تومان

2. دوره آموزش مفاهیم قرآن به صورت آنلاین ـ هفته ای یک جلسه ـ 12 جلسه در یک ترم ـ هزینه دوره: 150 هزار تومان

2. دوره آموزش مفاهیم نهج البلاغه به صورت آنلاین ـ هفته ای یک جلسه ـ 12 جلسه در یک ترم ـ هزینه دوره: 150 هزار تومان

 
 

کانال جامع دو نور در ایتا:
https://eitaa.com/twonoor
کانال جامع دو نور در تلگرام:
https://t.me/twonoor

 

ترجمه قرآن کریم و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه. ترجمه قرآن کریم و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه. ترجمه قرآن کریم و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه. ترجمه قرآن کریم و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه. ترجمه قرآن کریم و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه. ترجمه قرآن کریم و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه

2 پاسخ

  1. سلام من کلاس مفاهیم قران رو ثبت نام کردم و هزینه رو پرداخت کردم
    کلاس ها از کی شروع میشه؟

    1. سلام کلاس ها از نیمه اول ماه مبارک رمضان آغاز و به شما اطلاع رسانی شد امیدواریم بیشترین بهره را از این کلاس ها ببرید. در پناه قرآن موفق و موید باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید