قابل توجه علاقمندان به آموزش مجازی حفظ و قرائت قرآن کریم در سراسر دنیا

 

موسسه قرآن و نهج البلاغه قم، به عموم علاقمندان به رشته های حفظ کل قرآن کریم و حفظ جزء سی ام و رشته روخوانی و روانخوانی، تجوید و صوت و لحن در سراسر دنیا به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی به صورت مجازی آموزش می دهد.

در دوره های حفظ و قرائت قرآن کریم، مفتخر به حضور شما عزیزان هستیم، از این بابت خداوند را شاکریم و ازخدای سبحان، توفیق روز افزون برای خود و فراگیران را خواستاریم.

شما حفظ و قرائت قرآن کریم را نزد اساتید ماهری می آموزید که طی سالیان متمادی در کشورهای مختلف به تدریس قرآن کریم می پردازند. از آنجایی که موسسه قرآن ونهج البلاغه در فیسبوک و شبکه های مجازی اقدام به اطلاع رسانی و آغاز ثبت نام در خصوص برگزاری کلاس های  آنلاین حفظ و قرائت قرآن کریم کرده است و با توجه به اینکه تعداد زیادی از علاقه مندان سوالات مختلف و متنوعی را مطرح کرده اند، بدینوسیله در اینجا به تعدادی از سوالات متداول که اهمیت بیشتری دارند و بیشتر پرسش شده، به شرح ذیل پاسخ می دهیم.

پاسخ به سوالات متداول آموزش مجازی

نکته: بیشتر اساتید ما آقایان هستند، لذا خانمها در کلاس های عمومی می توانند از تدریس آقایان استفاده کنند، و کودکان خانم و آقا علاوه بر کلاس های عمومی می توانند از تدریس خصوصی آقایان نیز استفاده کنند.

لازم به یاد آوری است اساتید مرد در بعضی از رشته های آموزشی مهارت بیشتری از اساتید خانم دارند.

خانمهای ثبت نام کننده می توانند از تدریس استاد خانم استفاده نمایند. لکن شروع دوره های آموزشی خانمها حداقل یک هفته بعد از تکمیل ظرفیت ثبت نام، آغاز خواهد شد.

تعداد جلسات دوره آموزش مجازی

نکته : از آنجایی که دوره ی آموزش مجازی حفظ کل قرآن کریم طولانی می باشد، لذا هزینه دوره کلاس های حفظ قرآن کریم بر اساس هر 30 جلسه محاسبه و از طرف قرآن آموز پرداخت می شود؛ و بعد از اتمام هر 30 جلسه، هزینه 30 جلسه بعدی  باید پرداخت شود.

 

ضمن تشکر و پوزش از همه علاقمندان به دوره های آموزش مجازی قرائت و حفظ قرآن کریم تقاضامندیم:

بعد از ارسال پیام و تقاضای ثبت نام با صبوری ما را تحمل نمایند، تا در زمان مناسب با آنان تماس بگیریم و هما هنگی های لازم را بعمل آوریم،چون ممکن است در بعضی موارد برای هماهنگی بیشتر با قرآن آموزان و اساتید، زمان بیشتری لازم باشد.

در صورتی که تصمیم قطعی گرفته اید در هر یک از دوره های آموزش حفظ و قرائت قرآن کریم شرکت کنید، لطفا به موارد ذیل دقت کرده  و پاسخ دهید:

در پایان برای همه علاقمندان به حفظ و قرائت قرآن کریم از خداوند سبحان آرزوی موفقیت و بهره وری از معارف قرآن کریم و اهل بیت (علیهم السلام) را مسئلت داریم.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی پرداخت و ارسال هزینه دوره آموزشی میتوانید به واتساپ 989121511973+ پیام بدهید تا تعیین تکلیف شود.

ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید ما را از طریق سایت 2noor.com   و شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

یوتیوب موسسه قرآن ونهج البلاغه:

https://www.youtube.com/channel

/UC7W_rAGVyKcqbJtRq1l5yCg

اینستاگرام موسسه قرآن ونهج البلاغه:

https://www.instagram.com/honar_telawat_vs

ایتا موسسه قرآن ونهج البلاغه:

https://eitaa.com/twonoor

تلگرام موسسه قرآن ونهج البلاغه:

https://t.me/honar_telawat_vs

فیسبوک موسسه قرآن ونهج البلاغه:

https://www.facebook.com/honar.telawat.vs

وب سایت موسسه قرآن ونهج البلاغه:

https://www.2noor.com

تماس با ما

صفحه اصلی – موسسه قرآن و نهج البلاغه

کانال جامع دو نور در ایتا:
https://eitaa.com/twonoor
کانال جامع دو نور در تلگرام:
https://t.me/twonoor