آموزش مجازی قرآن صوت و لحن

قابل توجه علاقمندان به آموزش مجازی حفظ و قرائت قرآن کریم در سراسر دنیا

موسسه قرآن و نهج البلاغه قم، به عموم علاقمندان به رشته های حفظ کل قرآن کریم و حفظ جزء سی ام و رشته روخوانی و روانخوانی، تجوید و صوت و لحن در سراسر دنیا به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی به صورت مجازی آموزش می دهد.
در دوره های حفظ و قرائت قرآن کریم، مفتخر به حضور شما عزیزان هستیم، از این بابت خداوند را شاکریم و ازخدای سبحان، توفیق روز افزون برای خود و فراگیران را خواستاریم.
شما حفظ و قرائت قرآن کریم را نزد اساتید ماهری می آموزید که طی سالیان متمادی در کشورهای مختلف به تدریس قرآن کریم می پردازند. از آنجایی که موسسه قرآن ونهج البلاغه در فیسبوک و شبکه های مجازی اقدام به اطلاع رسانی و آغاز ثبت نام در خصوص برگزاری کلاس های  آنلاین حفظ و قرائت قرآن کریم کرده است و با توجه به اینکه تعداد زیادی از علاقه مندان سوالات مختلف و متنوعی را مطرح کرده اند، بدینوسیله در اینجا به تعدادی از سوالات متداول که اهمیت بیشتری دارند و بیشتر پرسش شده، به شرح ذیل پاسخ می دهیم.

پاسخ به سوالات متداول آموزش مجازی

  • علاوه بر کلاسهای روخوانی و روانخوانی، تجوید و صوت و لحن و حفظ کل قرآن کریم و حفظ جزء سی ام،  کلاسهای تفسیر و معارف قرآن، تفسیر و معارف نهج البلاغه و آموزش مجازی مکالمه فارسی برای غیر فارسی زبانان نیز آغاز میگردد.
  • امکان برگزاری یک جلسه آموزش آنلاین روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت، لحن وحفظ قرآن کریم به صورت رایگان در تمام رشته های فوق الذکر وجود دارد.
  • کلاسها به دو صورت عمومی و یا خصوصی برگزار می شود. قرآن آموز با توجه به وقت خود میتواند ساعت کلاس آنلاین را در طرف صبح، عصر و یا شب پیشنهاد دهد.
  • در کلاسهای عمومی حداقل پنج و حداکثر هشت نفر می توانند ثبت نام کنند.
  • کلاسهای خصوصی به درخواست یک نفر ویا چند نفر از اعضای خانواده و یا دوستان به صورت آنلاین تشکیل می شود.
  • شروع هر کلاس بلافاصله بعد از ثبت نام در رشته مورد نظر و پرداخت هزینه و توافق زمان و تعداد جلسه در هر هفته، انجام می شود.
نکته: بیشتر اساتید ما آقایان هستند، لذا خانمها در کلاس های عمومی می توانند از تدریس آقایان استفاده کنند، و کودکان خانم و آقا علاوه بر کلاس های عمومی می توانند از تدریس خصوصی آقایان نیز استفاده کنند.
لازم به یاد آوری است اساتید مرد در بعضی از رشته های آموزشی مهارت بیشتری از اساتید خانم دارند.
خانم های ثبت نام کننده می توانند از تدریس استاد خانم استفاده نمایند. لکن شروع دوره های آموزشی خانمها حداقل یک هفته بعد از تکمیل ظرفیت ثبت نام، آغاز خواهد شد.

تعداد جلسات دوره آموزش مجازی

  • معمولا دوره آموزش مجازی روخوانی و روانخوانی در بیست جلسه، دوره تجوید در سی جلسه و دوره صوت و لحن مقدماتی در سی جلسه انجام می شود؛ لکن ممکن است برای کودکان و یا افرادی که استعداد کمتری دارند زمان دوره طولانی تر شود.
  • بهتر است کلاسهای حفظ قرآن حداقل هفته ای سه جلسه برگزار شود، لذا افرادی که مایل به حفظ کل قرآن کریم هستند با برنامه ریزی در دوره های آموزش مجازی حفظ یک ساله یا حفظ دو ساله و یا حفظ سه ساله شرکت نمایند. مدت زمان دوره به میزان فرصتی که برای حفظ کردن گذاشته می شود و به استعداد فرد و نظم و برنامه ریزی و….. بستگی دارد.
نکته : از آنجایی که دوره ی آموزش مجازی حفظ کل قرآن کریم طولانی می باشد، لذا هزینه دوره کلاس های حفظ قرآن کریم بر اساس هر 30 جلسه محاسبه و از طرف قرآن آموز پرداخت می شود؛ و بعد از اتمام هر 30 جلسه، هزینه 30 جلسه بعدی  باید پرداخت شود.
  • تعداد برگزاری جلسات هر یک از دوره های آموزش مجازی در هر هفته حداقل یک و حداکثر سه جلسه می باشد؛ که با درخواست فراگیران تنظیم می شود.
  • برگزاری کلاس به صورت آنلاین و از طریق برنامه ZOOM انجام می شود و تماس استاد با شما از طریق واتساپ ایرانی انجام می شود.
  • هزینه دوره ها بر اساس هر جلسه 1 ساعته معادل 20 دلار آمریکا محاسبه می شود؛ مثلا دوره روخوانی و روانخوانی اگر به صورت خصوصی(در 20 جلسه) برگزار شود، معادل 400 دلار آمریکا و اگر به صورت عمومی برگزار شود، برای هر نفر معادل 80 دلارآمریکا محاسبه می شود.
  • اگر پرداخت هزینه برای بعضی از علاقه مندان در دوره های خصوصی یا عمومی ممکن نباشد، قرآن آموز می تواند پیشنهاد مبلغ پرداختی خود را در شماره واتساپ 989121511973+ مطرح نماید؛ تا در صورت توافق وارد دوره آموزشی مورد نظر خود شود.
ضمن تشکر و پوزش از همه علاقمندان به دوره های آموزش مجازی قرائت و حفظ قرآن کریم تقاضامندیم:
بعد از ارسال پیام و تقاضای ثبت نام با صبوری ما را تحمل نمایند، تا در زمان مناسب با آنان تماس بگیریم و هما هنگی های لازم را بعمل آوریم،چون ممکن است در بعضی موارد برای هماهنگی بیشتر با قرآن آموزان و اساتید، زمان بیشتری لازم باشد. در صورتی که تصمیم قطعی گرفته اید در هر یک از دوره های آموزش حفظ و قرائت قرآن کریم شرکت کنید، لطفا به موارد ذیل دقت کرده  و پاسخ دهید:
  • نام دوره آموزشی مورد نظر خود را بنویسید.
  • نام و نام خانوادگی خود را بنویسید.
  • کشور و شهری که در آن ساکن هستید را ذکر کنید.
  • و نیز بنویسید که چند سال دارید.
  • به نظر شما چه روزهایی برای برگزاری کلاس آموزشی مناسب است.
  • چه ساعتی از شبانه روز (صبح، عصروشب) را برای برگزاری کلاس پیشنهاد می دهید.
در پایان برای همه علاقمندان به حفظ و قرائت قرآن کریم از خداوند سبحان آرزوی موفقیت و بهره وری از معارف قرآن کریم و اهل بیت (علیهم السلام) را مسئلت داریم.
برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی پرداخت و ارسال هزینه دوره آموزشی میتوانید به واتساپ 989121511973+ پیام بدهید تا تعیین تکلیف شود.
ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید ما را از طریق سایت: 2noor.com   و شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
یوتیوب موسسه قرآن ونهج البلاغه: https://www.youtube.com/channel /UC7W_rAGVyKcqbJtRq1l5yCg
اینستاگرام موسسه قرآن ونهج البلاغه: https://www.instagram.com/honar_telawat_vs
ایتا موسسه قرآن ونهج البلاغه: https://eitaa.com/twonoor
تلگرام موسسه قرآن ونهج البلاغه: https://t.me/honar_telawat_vs
فیسبوک موسسه قرآن ونهج البلاغه: https://www.facebook.com/honar.telawat.vs
وب سایت موسسه قرآن ونهج البلاغه: https://www.2noor.com
تماس با ما
صفحه اصلی – موسسه قرآن و نهج البلاغه
کانال جامع دو نور در ایتا: https://eitaa.com/twonoor
کانال جامع دو نور در تلگرام: https://t.me/twonoor