ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

آزمون مرحله شهرستانی رشته‌های معارفی مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار شد

فهرست مطالب

آزمون مرحله شهرستانی رشته‌های معارفی مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شد

آزمون مرحله شهرستانی رشته‌های معارفی چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ساعت ۱۰ صبح در سه رشته به ‌صورت الکترونیکی و آنلاین
پنج شنبه 10 خرداد 1397 برگزار شد .

به گزارش واحد رسانه ای مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه، آزمون مرحله شهرستانی رشته‌های معارفی چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ساعت ۱۰ صبح در سه رشته حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف حدیث و تفسیر قرآن کریم به ‌صورت الکترونیکی و آنلاین در سایت maaref114.ir آغاز شد.
هر یک از شرکت‌کنندگان می‌توانند فقط در آزمون یک رشته از رشته‌های معارفی چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کنند و شرکت‌کنندگان باید ۲۵ سؤال را در مدت ۳۰ دقیقه پاسخ دهند.

گفتنی است، ۳۰ هزار نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند و افرادی که ثبت‌نام هم نکرده‌اند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

تمامی متقاضیان شرکت در این آزمون، پس از ورود به سایت، وارد کردن اطلاعات اولیه و انتخاب رشته، صفحه آزمون مربوطه برایشان باز خواهد شد.

شایان ذکر است، مرحله استانی آزمون رشته‌های معارفی چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در تیرماه و مرحله کشوری در مهرماه برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان برای راهیابی به مرحله بعدی یعنی استانی باید نمره ۶۰ از ۱۰۰ را کسب کنند.

چهل‌ و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های حفظ ۵جزء، حفظ ۱۰جزء، ۲۰جزء، حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق و رشته‌های معارفی شامل حفظ و معارف موضوعی قرآن، حفظ و معارف حدیث و تفسیر قرآن مهرماه در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید