ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

پیام وزیر آموزش و پرورش به مدیران دارالقرآن‌های سراسر کشور

فهرست مطالب

 

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سیدمحمد بطحایی به گردهمایی مدیران مراکز دارالقرآن، کارشناسان و کارشناس‌مسئولان و رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز استان‌های سراسر کشور پیامی صادر کرد.

 

 

به گزارش ایکنا؛ طی گردهمایی مدیران مراکز دارالقرآن و کارشناسان و کارشناس مسئولان و رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز استان‌های سراسر کشور سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش پیامی صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است؛
«سپاس و ستایش بی‌پایان، آفریدگار را سزاست که به‌انسان فکرت آموخت و جانش را به‌‌نور دانش منور ساخت.
تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان بار سنگینی است بر دوش معلم و مربی تا آموزش و پرورش به مثابه دو بال هماهنگ، عاملی برای تولید سرمایه‌های ارزشمند انسانی و محور توسعه پایدار باشد و نقشی عظیم در رشد و پیشرفت همه‌جانبه جامعه ایفا نماید. رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، آینده کشور را مرهون تلاش امروز آموزش و پرورش دانسته و همواره همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها را به همکاری با این نهاد اثرگذار دعوت کرده‌اند.
امروز ما در آموزش و پرورش به خود می‌بالیم که از وجود مدیران، معلمان و مربیانی فرهیخته بهره‌مندیم که دست همت از آستین بیرون آورده، خردمندانه و توانمند، طرحی نو در تعالی و پیشرفت میهن عزیزمان درانداخته‌اند.
امسال ماه مهر و همزمانی آن با محرم حسینی(ع)، پیام جوانمردی، آزادگی، عدالت‌طلبی و حقیقت‌جویی را برای نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی به ارمغان آورده است و رسالت وزارت آموزش و پرورش، ترویج فرهنگ قرآنی است، پس دانش‌آموزان در مراکز تربیتی و مدارس باید با قرآن آشنا شوند و انس با این کتاب انسان‌ساز در رفتار آنان مشاهده شود، از طرفی مراکز دارالقرآن به عنوان پایگاه‌های آموزشی باید بتوانند نقش خود را در ارتقای سطح تخصصی و علمی به خوبی ایفا کنند.
اینجانب ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، همگان را به ایفای نقش مؤثرتر در ارتباط با آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین نهاد کشور دعوت می‌کنم و از شما مدیران، مربیان و کارشناسان دلسوز به‌عنوان عزیزترین سرمایه‌های فرهنگی کشور صمیمانه می‌خواهم دلسوزانه در تربیت نسلی متعهد به ارزش‌های دینی و ملی عامل به قرآن و سیره ائمه اطهار(ع)، سرزنده و بانشاط بکوشید.
از خداوند متعال تقاضا دارم در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) همه تلاشگران عرصه تحول در نظام آموزش و پرورش خصوصاً پیروان قرآن عزیز را توفیق روزافزون عنایت فرماید.
سیدمحمد بطحایی»

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید