ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

برگزاری مرحله دوم چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن

فهرست مطالب

گروه مسابقات ــ دومین مرحله چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم طی نیمه دوم مردادماه جاری در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش ایکنا؛ از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، دومین مرحله چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم طی نیمه دوم مردادماه سال جاری و به صورت متناوب در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

این مرحله از آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم که به صورت شفاهی انجام می‌شود، نسبت به شرایط استان‌های مختلف و تعداد شرکت‌کنندگان در هر استان در زمان معین شده برپا خواهد شد.

طی این مرحله از آزمون، تعداد سه هزار و ۵۸۲ نفر از حفاظ قرآن کریم راه یافته به این مرحله شامل دو هزار و ۷۳۳ نفر از بانوان و ۸۴۹ نفر از آقایان به رقابت با یکدیگر در استان‌های مختلف می‌پردازند که دو هزار و ۲۰۳ نفر در رشته حفظ کل، ۴۷۹ نفر در حفظ ۲۰ جزء و ۹۰۰ نفر نیز در حفظ ۱۰ جزء حضور دارند.

محمد رمضانی‌فرد، کارشناس دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ سازمان دارالقرآن، اظهار کرد: استان تهران بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در این مرحله را داراست و پس از آن نیز استان‌های اصفهان و خراسان رضوی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی تصریح کرد: آزمون حفاظ در استان تهران در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود که آزمون آقایان طی روز سه‌شنبه، ۲۲ مردادماه و آزمون بانوان نیز از ۲۳ تا ۲۸ مردادماه در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار خواهد شد.

رمضانی‌فرد بیان کرد: همچنین، تا پایان هفته جاری نیز اطلاعات دقیق از مکان و زمان برگزاری این مرحله از آزمون در استان‌های مختلف کشور در پایگاه اطلاع‌رسانی تلاوت درج خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید