ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

آموزش هزار و ۴۰۰ دانشجو در مرکز دانشجومعلم قرآن/ شروع ثبت‌نام برای نیم‌سال جدید

دوره حفظ قرآن کریم

فهرست مطالب

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ از سال ۹۴ تاکنون که فعالیت مرکز دانشجومعلم قرآن کریم آغاز شده است، هزار و ۴۰۰ دانشجو از آموزش‌های مربوط به روخوانی و روان‌خوانی و … قرآن کریم بهره‌مند شده‌اند.
به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مرکز دانشجومعلم قرآن کریم از سال ۹۴ تاکنون با آموزش هزار و ۴۰۰ نفر با هدف نهضت آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در سه فاز دانش‌افزایی، مهارت‌افزایی و اشتغال‌زایی فعالیت می‌کند.

این دوره‌ها با محوریت آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن، فصیح‌خوانی و تجوید از سوی دانشجو برای سایر دانشجویان برگزار می‌شود.

بر همین اساس، دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در طرح دانشجومعلم قرآن کریم سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور پس از آموزش ۱۰۰ ساعت و دریافت مدرک پایان دوره می‌توانند در خوابگاه‌ها، دانشکده‌ها و اردوهای جهادی فعالیت کنند.

طبق سنوات گذشته، فعالیت نیمسال دوم سال ۹۸ دانشجومعلمان این مرکز در فضاهای دانشگاهی آغاز می‌شود. از این‌ رو دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی (معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها، کانون‌های قرآن و عترت و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها) می‌توانند برای برگزاری دوره‌های آموزشی دانشجومعلم قرآن کریم برای دانشجویان فعال قرآنی خود یا تشکیل کلاس‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن از سوی دانشجومعلمان این مرکز به سایر دانشجویان با شماره ۶۶۹۵۱۱۵۸ -۰۲۱ تماس بگیرند.

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید