ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

برگزاری کلاس های مجازی قرآن کریم

کلاس های مجازی قرآن کریم

فهرست مطالب

ثبت نام کلاس های مجازی قرآن

کلاس های مجازی قرآن

موسسه قرآن و نهج البلاغه قم، به عموم علاقمندان به کلاس های مجازی قرآن کریم در رشته های حفظ کل قرآن کریم و حفظ جزء سی ام و رشته روخوانی و روانخوانی، تجوید و صوت و لحن در سراسر دنیا به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی به صورت مجازی آموزش می دهد.

در دوره های حفظ و قرائت قرآن کریم، مفتخر به حضور شما عزیزان هستیم، از این بابت خداوند را شاکریم و ازخدای سبحان، توفیق روز افزون برای خود و فراگیران را خواستاریم.
شما حفظ و قرائت قرآن کریم را نزد اساتید ماهری می آموزید که طی سالیان متمادی در کشورهای مختلف به تدریس قرآن کریم می پردازند. از آنجایی که موسسه قرآن ونهج البلاغه در فیسبوک و شبکه های مجازی اقدام به اطلاع رسانی و آغاز ثبت نام در خصوص برگزاری کلاس های  آنلاین حفظ و قرائت قرآن کریم کرده است و با توجه به اینکه تعداد زیادی از علاقه مندان سوالات مختلف و متنوعی را مطرح کرده اند، بدینوسیله در اینجا به تعدادی از سوالات متداول که اهمیت بیشتری دارند و بیشتر پرسش شده، به شرح ذیل پاسخ می دهیم.

ثبت نام در کلاس های مجازی قرآن کریم‎

علاقه مندان برای ثبت نام  آنلاین به سایت موسسه به آدرس : ثبت نام آنلاین (کلیک کنید) مراجعه  و یا با تلفن 02537745480 داخلی 110 و 114 ساعات 10 صبح الی 14 ظهر، تماس

حاصل نمایند.

برای مشاوره تمامی کلاس ها:

به شماره 09121511973 در ایتا (داخل کشور) و واتساپ (خارج کشور) پیام بدهید.

شایان ذکر است تاکنون 20 دوره از دوره های آموزش مجازی قرآن کریم، با همکاری مؤسسات قرآنی از سوی مؤسسه قرآن و نهج البلاغه توسط استاد مجتبی شعاعی برگزار شده و

در حال حاضر نیز علاوه بر علاقه مندان داخل کشور کلاسهای خصوصی و عمومی به صورت آنلاین برای تعدادی از علاقه مندان کشور های استرالیا ، انگلیس ، نروژ و آلمان در حال برگزاری است.

فیلم های رایگان آموزش صوت و لحن

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده‌ی نمونه های تدریس و آشنایی با ویژگی کلاس های مجازی + فیلم های توضیح ویژگی های هر سبک آموزشی توسط خود استاد به کانال ها مراجعه فرمائید؛

برای تماشای فیلم های رایگان آموزش قرائت می توانید به آپارات هم مراجعه کنید:

فیلم های آموزش رایگان صوت و لحن کانال آپارات: مشاهده آموزش رایگان و تخصصی صوت و لحن (کلیک کنید)

دیگر آموزش های تخصصی رایگان قرآن و نهج البلاغه: کانال آپارات هنر تلاوت آموزش مجازی قرآن به صورت رایگان

موسسه قرآن و نهج البلاغه قم، به عموم علاقمندان به رشته های حفظ کل قرآن کریم و حفظ جزء سی ام و رشته روخوانی و روانخوانی، تجوید و صوت و لحن در سراسر دنیا به سه

زبان فارسی، عربی و انگلیسی به صورت مجازی آموزش می دهد.

در دوره های حفظ و قرائت قرآن کریم، مفتخر به حضور شما عزیزان هستیم، از این بابت خداوند را شاکریم و ازخدای سبحان، توفیق روز افزون برای خود و فراگیران را خواستاریم.

شما حفظ و قرائت قرآن کریم را نزد اساتید ماهری می آموزید که طی سالیان متمادی در کشورهای مختلف به تدریس قرآن کریم می پردازند. از آنجایی که موسسه قرآن ونهج البلاغه در

فیسبوک و شبکه های مجازی اقدام به اطلاع رسانی و آغاز ثبت نام در خصوص برگزاری کلاس های  آنلاین حفظ و قرائت قرآن کریم کرده است و با توجه به اینکه تعداد زیادی از علاقه

مندان سوالات مختلف و متنوعی را مطرح کرده اند، بدینوسیله در اینجا به تعدادی از سوالات متداول که اهمیت بیشتری دارند و بیشتر پرسش شده، به شرح ذیل پاسخ می دهیم.

کانال موسسه در ایتا: https://eitaa.com/twonoor (کلیک کنید)

در پایان برای همه علاقمندان به حفظ و قرائت قرآن کریم از خداوند سبحان آرزوی موفقیت و بهره وری از معارف قرآن کریم و اهل بیت (علیهم السلام) را مسئلت داریم.
برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی پرداخت و ارسال هزینه کلاس های مجازی میتوانید به ایتا و یا واتساپ 989121511973+ پیام بدهید.
ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید ما را از طریق سایت: 2noor.com   و شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
یوتیوب موسسه قرآن ونهج البلاغه: https://www.youtube.com/channel /UC7W_rAGVyKcqbJtRq1l5yCg
اینستاگرام موسسه قرآن ونهج البلاغه: https://www.instagram.com/honar_telawat_vs
ایتا موسسه قرآن ونهج البلاغه: https://eitaa.com/twonoor
تلگرام موسسه قرآن ونهج البلاغه: https://t.me/honar_telawat_vs
فیسبوک موسسه قرآن ونهج البلاغه: https://www.facebook.com/honar.telawat.vs
وب سایت موسسه قرآن ونهج البلاغه: https://www.2noor.com
تماس با ما
صفحه اصلی – موسسه قرآن و نهج البلاغه
کانال جامع دو نور در ایتا: https://eitaa.com/twonoor
کانال جامع دو نور در تلگرام: https://t.me/twonoor

 

ثبت نام در کلاس های مجازی:

ثبت نام در کلاس های مجازی صوت و لحن، تجوید، روخوانی و روانخوانی 

درباره موسسه

موسسه قرآن و نهج البلاغه با همکاری جمعی از اساتید حفظ و قرائت قرآن کریم، زیر نظر جناب حجت الاسلام  محمد رضازاده جویباری، والد محترم جناب آقای دکتر علی رضا زاده جویباری (حافظ کل قرآن کریم و حافظ کل نهج البلاغه ) در سال 1380 در شهرستان قم  تاسیس گردیده است.
 این موسسه، در بسیاری از شهرستانها دارای شعب و نمایندگی می باشد. 
حجت الاسلام و المسلمین آقای محمد رضازاده جویباری، مدیر عامل موسسه قرآن و نهج البلاغه کشور و نویسنده مجموعه کتاب های راه روشن (ترجمه و شرح 110 حکمت نهج البلاغه) و تدبر در معارف قرآن کریم هستند. ایشان داور مسابقات سراسری سازمان اوقاف و امور خیریه در رشته تفسیر و معارف نهج البلاغه بوده اند.
فرزند ایشان جناب آقای دکتر علی رضازاده جویباری عضو هیئت مدیره موسسه و دارای دکترای علوم قرآن و حدیث از دانشگاه تهران و حائز پنج رتبه بین المللی حفظ قرآن کریم نیز می باشند.
 

موسسه قرآن و نهج البلاغه چند سالی است همواره به کار های نوین آموزشی در سطح ملی پرداخته و یکی از رسالت های خود را انجام آموزش های غیر حضوری و برخط برای قرآن آموزان دانسته است. از این رو در سال های گذشته به آموزش های آنلاین و آفلاین قرآن آموزان در دوره های مختلف پرداخته است.
مدرسه هنر تلاوت نه از لحاظ ارتباط با قرآن آموزان که به صورت مجازی و اینترنتی است بلکه از لحاظ محتوا و سبک آموزشی نیز نوین بوده و خواهان آن است تا قرآن آموزان موارد آموزشی را در زمان کمتر و با کیفیت بیشتری یاد بگیرند.
در این مدرسه به آموزش مجازی (آنلاین) قرآن آموزان در ۴ رشتۀ روخوانی و روانخوانی، تجوید، صوت و لحن و ترتیل خوانی می پردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید