ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

رونمايی از نرم‌افزار قرآن با تفسير به زبان اشاره در اردن

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه اردن به نقل از روزنامه «الرأی» اين كشور، اين نرم‌افزار به همت جمعيت محافظت از قرآن اردن در طول پنج سال طراحی شده است كه خدمتی به ناشنوايان محسوب می‌شود.


نايب‌رئيس جمعيت محافظت از قرآن اردن در اين باره گفت: اين جمعيت برای آماده‌كردن تفسير قرآن به زبان اشاره از نظرات كارشناسان و تفاسير «ابن كثير»، «منتخب»، «طبری»، «نسفی» و «الميسر» بهره‌مند شده است.


«محمد خازر المجالی» در ادامه افزود: جمعيت محافظت از قرآن اردن پيش از اين با هدف حمايت از قشر كم‌توان، قرآن با خط بريل برای نابينايان را نيز توليد و روانه بازار كرده است.


المجالی خاطر‌نشان كرد: از زمان توليد قرآن به خط بريل، مسئولان جمعيت محافظت از قرآن اردن تصميم گرفتند طرحی قرآنی برای ناشنوايان اجرا كنند كه توليد قرآن همراه با تفسير به زبان اشاره با همكاری مؤسسه جهانی «افق» نتيجه اين تلاش‌ها بود.


«منير مرعی» از مسئولان كميته بازاريابی نرم‌افزار قرآنی اردن، تأكيد كرد: قرآن با تفسير ويژه ناشنوايان در لوح‌های فشرده DVD وارد بازار شده و قيمت آن يكصد دينار اردنی است.


مرعی در پايان با بيان اين كه جمعيت محافظت از قرآن اردن سعی دارد تفسير به زبان اشاره را به صورت رايگان در اختيار ناشنوايان اردن و جهان اسلام قرار دهد، از گروه‌های مختلف همكاری با جمعيت به‌منظور اجرای اين طرح را خواستار شد.

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید