ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

برگزاری آزمون حفظ عمومی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی

برگزاری آزمون حفظ عمومی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی

فهرست مطالب

برگزاری آزمون حفظ عمومی در رشته های  1،2،3،5،10،15،25 جزء  و حفظ کل قرآن کریم با مشارکت  دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی

 

به گزارش روابط عمومی موسسه قرآن و نهج البلاغه آزمون حفظ عمومی قرآن کریم با مشارکت اداره کل تبلیغات استانی استان قم در اجزای مختلف از سوی موسسه قرآن و نهج البلاغه قم برگزار می شود .

از این رو همه علاقمندان در سراسر کشور که مایل به دریافت گواهی رسمی حفظ از سوی سازمان تبلیغات اسلامی هستند می توانند برای شرکت در آزمون اجزای مورد نظر خود در سایت موسسه قرآن و نهج البلاغه اقدام به ثبت نام کنند .

 

شایان ذکر است آزمون حفظ عمومی در تمام سنین برای برادران و خواهران و در اجزای 1 جزء و 2 و 3 و 5 و 10 و 15 و20 و25 جزء و حفظ کل برگزار می گردد .

 

 آغاز ثبت نام در دوره حفظ و تثبیت

به اطلاع افرادی که مایل هستند قبل از شرکت در ازمون در دوره تثبیت کوتاه مدت موسسه قرآن و نهج البلاغه ش رکت کنند می رسانند که برای ثبت نام می توانند از طریق سایت موسسه به آدرس www.2noor.ir  اقدام به ثبت نام کرده و یا در ایتای  واحد آموزش موسسه به شماره 09904571524 درخواست خود را اعلام نمایند.

 

همچنین قرآن آموزان سالهای گذشته موسسه قرآن و نهج البلاغه که الان مشغول حفظ نیستند و در موسسه فعال نیستند نیز میتوانند در این آزمون برای دریافت گواهی رسمی شرکت نمایند همچنین آنهای که نیاز به شرکت در دوره تثبیت اجزای مورد نظر خود دارند  میتوانند در دوره کوتاه مدت شرکت نمایند.

تذکر لازم:لازم به یاد آوریست قرآن آموزان موسسات دیگر در این زمینه حتما به موسسه مورد نظر خود مراجعه و نسبت به برنامه های آنان مطلع می شوند.

اما افرادی که در سالهای گذشته در دیگر موسسات قرآنی شرکت داشته اند و به علت عدم فعالیت در آن موسسات  و  عدم مرور ،حفظ خود را فراموش کرده اند  و می خواهند در دوره های  حفظ یا تثبیت قرآن  ،  شرکت کنند و در آزمون مورد نظر شرکت و گواهی دریافت نمایند.  میتوانند در سایت موسسه قرآن  و نهج البلاغه به آدرس  www.2noor.ir   اقدام به ثبت نام نمایند.

اهميت دعا براي فرزندان

بزودی آزمون غیر حضوری برای شهرستانی ها با ساز و کار جدید برگزار می شود

 

همچنین به اطلاع قرآن آموزان موسسه که ساکن استان های مختلف هستند می رسانیم : قرآن آموزان شهرستانی میتوانند به دو صورت در آزمون شرکت کنند:

1. آزمون حضوری  که در استان قم برگزار می شود و علاقمندان میتوانند با هماهنگی با واحد آموزش موسسه به تنهایی یا با همراه  چند روز به قم سفر داشته و در آزمون حضوری شرکت کنند . ضمنا آنهایی که نیاز به اسکان دارند می توانند با واحد آموزش در میان بگذارند.

2. آزمون غیر حضوری که به صورت آنلاین برگزار می شود و چگونگی آن متعاقبا اعلام می شود .

 

برگزاری آزمون در چند مرحله

 

به اطلاع عزیزان قرآن آموز می رسانیم آزمون حفظ عمومی  قرار است با همکاری موسسه و سازمان تبلیغات اسلامی در چند مرحله برگزار شود .که مرحله اول آن در تاریخ 12 و 13 آبان ماه (روزهای پنج شنبه و جمعه ) در شهرستان قم برگزار می شود.

لذا علاقمندان به شرکت در آزمون هر یک از اجزای مذکور برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره 02537745480 داخلی 122و 120،141 واحد خواهران و داخلی 110،114  واحد برادران میتوانند  از ساعت 10:00 تا 14:00 تماس حاصل نمایند و یا به ایتای آموزش موسسه به شماره 09904571524 پیام مکتوب دهند .

 

کانال جامع دو نور در ایتا:
https://eitaa.com/twonoor
کانال جامع دو نور در تلگرام:
https://t.me/twonoor

صفحه اصلی – موسسه قرآن و نهج البلاغه -آموزش مجازی قران ونهج البلاغه

 

برگزاری آزمون حفظ عمومی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی. برگزاری آزمون حفظ عمومی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی. برگزاری آزمون حفظ عمومی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی. برگزاری آزمون حفظ عمومی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی. برگزاری آزمون حفظ عمومی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی. برگزاری آزمون حفظ عمومی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید