ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

زمان ثبت نام در کنکور ارشد سازمان سنجش تمدید شد

ثبت نام در کنکور ارشد

فهرست مطالب

ثبت نام در کنکور ارشد. طبق اطلاعیه روابط عمومی سازمان سنجش و آموزش کشور، در مورخ 8 بهمن ماه، متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون ارشد سال 1400، می توانند تا تاریخ 11 بهمن ماه 1399 اقدام به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود بنمایند.

ثبت نام کنکور ارشد سازمان سنجش: از این رو حافظان قرآنی که برای اخذ مدرک لیسانس علوم قرآن و حدیث می بایست در این آزمون شرکت می کردند. و در زمان های قبلی نتوانسته اند ثبت نام کنند. می توانند از این فرصت استفاده کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

موسسه قرآن و نهج البلاغه به استحضار می رساند. که به دلیل تعویق در امر ثبت نام کنکور ارشد، شروع کلاسهای آمادگی کنکور ارشد علوم قرآن و حدیث این موسسه نیز، که به صورت آنلاین ترتیب داده شده بود، با یک هفته تأخیر انجام می پذیرد.

برای ثبت نام در کلاس های آنلاین آمادگی کنکور ارشد می توانید به لینک زیر رجوع کنید.
https://2noor.com/shop/form-04/
برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد نیز می توانید به لینک زیر رجوع کنید.
http://register2.sanjesh.org/nrgarshad400/

 

 

روابط عمومی موسسه قرآن و نهج البلاغه

در ذیل متن اطلاعیه سازمان سنجش خواهد آمد.
“پيرو اطلاعيه مورخ 99/11/05 به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و شرکت در آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1400، در تمامي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي دولتي و غير دولتي. و همچنين دانشگاه آزاد اسلامي و بيست و ششمين دوره المپياد علمي- دانشجويي كشور مي‌رساند.

به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي افرادی كه تا اين تاريخ (99/11/08) براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند. ترتيبي اتخاذ گرديده است. كه بتوانند تا روز شنبه مورخ 99/11/11 نسبت به ثبت نام خود اقدام نمايند.

متقاضيان ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در اطلاعيه مورخ 99/11/05 و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز. به درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.
ضمناً آن دسته از متقاضيانی كه قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت نامي خود اقدام نمايند.”

 

برچسب ها:
کنکور ارشد علوم قرآن و حدیث
اخذ لیسانیس حافظان
کلاس های آنلاین آمادگی کنکور ارشد
اطلاعیه سازمان سنجش

ثبت نام کنکور ارشد سازمان سنجش. ثبت نام کنکور ارشد سازمان سنجش.

 

 

کانال جامع دو نور در ایتا:
https://eitaa.com/twonoor
کانال جامع دو نور در تلگرام:
https://t.me/twonoor

 

 

ثبت نام در کنکور ارشد. ثبت نام در کنکور ارشد. ثبت نام در کنکور ارشد. ثبت نام در کنکور ارشد. ثبت نام در کنکور ارشد. ثبت نام در کنکور ارشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید