ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

فراخوان ثبت نام در دوره های آموزشی موسسه قرآن و نهج البلاغه/1

فراخوان ثبت نام در دوره های آموزشی موسسه قرآن و نهج البلاغه

فهرست مطالب

فراخوان ثبت نام در دوره های آموزشی موسسه قرآن و نهج البلاغه ​

فراخوان ثبت نام در دوره های آموزشی موسسه قرآن و نهج البلاغه برگزاری آنلاین دوره های جدید حفظ، قرائت ، کارشناسی و کارشناسی ارشد

حجت الاسلام رضا زاده جویباری مدیر عامل موسسه قرآن و نهج البلاغه قم از شروع دوره های آموزشی آنلاین در آبان ماه خبر داده است .

 وی از آغاز ثبت نام در دوره های آموزشی آنلاین کارشناسی و کارشناسی ارشد ویژه حافظان قرآن کریم که در آبان ما 1400برگزار خواهد شد و کلاسهای تلفنی و آنلاین حفظ قرآن کریم و دوره های آنلاین روخوانی و روانخوانی، دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی، تجوید ، صوت و لحن ، کلاسهای تفسیر و مفاهیم قرآن ، تفسیر و مفاهیم نهج البلاغه ، فراگیری ترجمه قرآن کریم که برای گروه های سنی مختلف اعم از آقایان و بانوان به صورت بر خط و آفلاین برگزار خواهد شد خبر داده است.

تعدادی از حافظان قرآن از اساتید و عضو هیئت علمی برخی از دانشگاه ها هستند

به گزارش واحد خبرقرآن موسسه،آقای رضا زاده جویباری در این گفتگو از موفقیت چشمگیر حافظان قرآن کریم در اخذ لیسانس و فوق لیسانس و دریافت رتبه های تک رقمی و دو رقمی در سال گذشته و بکارگیری بعضی از حافظان قرآن کریم در سالهای گذشته درآموزش و پرورش و تدریس تعدادی از آنها در دانشگاهای معتبر کشور خبر داده : وی گفته است تعدادی از حافظان قرآن کریم عضو هئیت علمی و از اساتید دانشگاه ها هستند و در مدت کوتاهی با تهیه منابع و جزوات موسسه و تهیه فلش دروس و تست های آموزشی و شرکت در کلاسهای آنلاین و آفلاین موسسه با رتبه های برتر در دانشگاه های  معتبر کشور مشغول تحصیل هستند.

آغاز ثبت نام کلاسهای کارشناسی و کارشناسی ارشد

فراخوان ثبت نام

حجت الاسلام رضا زاده جویباری اظهار داشت ، موسسه در هفدهمین سال برگزاری کلاسهای آموزشی کارشناسی و کارشناسی ارشد ویژه حافظان قرآن کریم  با استفاده از چهار نفر از اساتید متبحر و با تجربه هم اکنون با فراخوانی که داده مشغول ثبت نام است و در آبان ماه کلاسهای آموزشی آن به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است  کلاسهای آموزشی حفظ و قرائت و مفاهیم برای گروه های  سنی مختلفت از برادران و خواهران در طول سال برگزار می شود.

مدیر عامل موسسه قرآن و نهج البلاغه در همین راستا گفت :علاوه بر ثبت نام کلاسهای کارشناسی و کارشناسی ارشد همه علاقمندان به  کلاسهای آموزشی حفظ و تثبیت قرآن کریم ، دوره های تفسیر و مفاهیم قرآن، دوره های تفسیر و مفاهیم نهج البلاغه ، دوره های روخوانی و روانخوانی،و دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی، تجوید و صوت و لحن می توانند با مراجعه به سایت موسسه قرآن و نهج البلاغه www.2noor.com  و یا با مراجعه به پیام رسان ایتا و تلگرام به شماره 09904571524 ثبت نام خود را انجام دهند .

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند هر روز با تلفن 2 -02537745480 داخلی 110 و 114 واحد برادران و داخلی 120و122 واحد خواهران و برای کارشناسی و کارشناسی ارشد با داخلی 141 از ساعت 10 تا 14 تماس حاصل نمایند.

همچنین  در صورت لزوم می توانند به شماره 09121511973 در واتساپ و پیام رسان ایتا پیام متنی و صوتی ارسال نموده تا راهنمایی و اطلاعات لازم به آنان داده شود.

 مدیر عامل موسسه قرآن و نهج البلاغه در همین راستا گفت :علاوه بر ثبت نام کلاسهای کارشناسی و کارشناسی ارشد همه علاقمندان به  کلاسهای آموزشی حفظ و تثبیت قرآن کریم ، دوره های تفسیر و مفاهیم قرآن، دوره های تفسیر و مفاهیم نهج البلاغه ، دوره های روخوانی و روانخوانی ، تجوید و صوت و لحن می توانند با مراجعه به سایت موسسه قرآن و نهج البلاغه www.2noor.com  و یا با مراجعه به پیام رسان ایتا و تلگرام به شماره 09904571524 ثبت نام خود را انجام دهند .

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند هر روز با تلفن 2 -02537745480 داخلی 110 و 114 واحد برادران و داخلی 120و122 واحد خواهران و برای کارشناسی و کارشناسی ارشد با داخلی 141 از ساعت 10 تا 14 تماس حاصل نمایند.

همچنین  در صورت لزوم می توانند به شماره 09121511973 در واتساپ و پیام رسان ایتا پیام متنی و صوتی ارسال نموده تا راهنمایی و اطلاعات لازم به آنان داده شود.

کانال های موسسه قرآن و نهج البلاغه:

 
صفحه اصلی – موسسه قرآن و نهج البلاغه
کانال جامع دو نور در ایتا:
https://eitaa.com/twonoor
کانال جامع دو نور در تلگرام:
https://t.me/twonoor

کانال ایتا مدرسه هنر تلاوت:  https://eitaa.com/madres_telavat

 
فراخوان ثبت نام. فراخوان ثبت نام. فراخوان ثبت نام. فراخوان ثبت نام. فراخوان ثبت نام. فراخوان ثبت نام. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید