ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن «فجر»/ رقابتی تیمی با محوریت حفظ جزء ۳۰ + عکس

اولین مسابقات قرآن «فجر»

فهرست مطالب

گروه مسابقات:‌ اولین دوره مسابقات قرآن فجر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از روز ۱۲ بهمن‌ماه آغاز شده و روز ۲۵ این ماه پایان می‌یابد.

 

 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،

اولین دوره مسابقات قرآن «فجر» به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و به همت پایگاه مقاومت بسیج مسجد طوس واقع در خیابان خراسان از روز ۱۲ بهمن‌ماه آغاز شده و تا روز بیست و پنجم همین ماه ادامه دارد.

 

در این رقابت قرآنی که به صورت تیمی برگزار می‌شود، ۳۰ تیم سه نفره حضور دارند تا از بین آنها ۱۶ تیم برای حضور در مرحله بالاتر معرفی شوند،

در این مرحله در هر رقابت دو گروه رو در روی هم قرار می‌گیرند و از بین آنها تیم برتر به مرحله بالاتر می‌رود. در مرحله بالاتر چهار تیم با هم مسابقه می‌دهند تا از بین آنها یک تیم به مرحله فینال راه پیدا کند.

 

مرحله فینال نیز با حضور چهار تیم برتر مرحله نیمه‌نهایی برگزار می‌شود تا تیم برتر این دوره از رقابت‌ها معرفی شود. در این مسابقات به تیم‌های اول تا چهارم هدایایی اهدا می‌شود. همچنین هر شب تیم برتر از نگاه تماشاگران نیز معرفی می‌شود.

اولین دوره مسابقات قرآن فجر با محوریت حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم و مخصوص گروه سنی نوجوان و جوان است که با عنوان یادواره «حمید سیاح‌نظری» و مرحوم «سیدهادی محدث» برگزار می‌شود. در ادامه تصاویری از این مسابقات بارگذاری شده است.

 

 

 

 

صفحه اصلی – موسسه قرآن و نهج البلاغه -آموزش مجازی قران ونهج البلاغه

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید