ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

«معماری تلاوت» جايگزين «هنر تلاوت» می‌شود

فهرست مطالب

«معماری تلاوت» جايگزين «هنر تلاوت»:  «حسن تفكری»، رئيس انتشارات تلاوت سازمان دارالقرآن الكريم، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، از چاپ كتاب «معماری تلاوت» خبر داد و گفت:

اين كتاب كه قرار است جايگزين كتاب «هنر تلاوت» در دوره‌های آموزشی سازمان شود، به قلم غلامرضا شاه‌ميوه نوشته شده است.

 

وی با بيان اين مطلب افزود:

اين كتاب در زمينه صوت و لحن قرآن كريم نوشته شده است. كتاب «هنر تلاوت» نيز كتابی است كه پيش از اين و در همين رابطه و به كوشش شاه‌ميوه منتشر شده است. تفكری اظهار كرد: معماری تلاوت قرار است در بيشتر دوره‌های تدريس صوت و لحن به عنوان منبع استفاده شود. همچنين لوح فشرده تصويری آموزش صوت و لحن نيز بر اساس اين كتاب و سخنرانی مولف در كلاس درس تهيه شده است كه در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد.

 

وی در ادامه سخنانش به برگزاری دوره‌های متفاوت قرائت قرآن در سطح كشور كه توسط سازمان دارالقرآن الكريم برگزار می‌شود، اشاره كرد و ادامه داد: قرائت سطح يك تا سطح چهار و از مبتدی تا پيشرفته، از سری كتاب‌هايی است كه در اين دوره‌ها تدريس می‌شود. تفكری از كتاب‌هايی چون «مفاهيم»، «رسم‌المصحف» و «روخوانی نور»، در كنار كتاب‌های روانشناسی، به عنوان ديگر آثاری ياد كرد كه به عنوان كتاب‌های منبع در دوره‌های سازمان دارالقرآن الكريم مورد استفاده قرار می‌گيرد. وی تصريح كرد: پيش از اين كتاب «هنر تلاوت» در اين دوره‌ها تدريس می‌شد كه اكنون درصدديم «معماری تلاوت» را جايگزين آن كنيم.

 

 

 

 

 

صفحه اصلی – موسسه قرآن و نهج البلاغه -آموزش مجازی قران ونهج البلاغه

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید