ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

آغاز ثبت نام پنجمین دوره آموزش مجازی آنلاین تجوید، صوت و لحن و روخوانی

آنلاین تجوید، صوت و لحن و روخوانی

فهرست مطالب

فهرست مطالب

آغاز ثبت نام اینترنتی پنجمین دوره آموزش مجازی آنلاین تجوید، صوت و لحن و روانخوانی

به گزارش روابط عمومی موسسه قرآن و نهج البلاغه، پنجمین دوره آموزش مجازی به صورت آنلاین از سوی موسسه قرآن و نهج البلاغه در زمینه تجوید ، صوت و لحن ، روانخوانی و ترتیل خوانی برگزار می شود.

حجت الاسلام حاج شیخ محمد رضازاده جویباری در گفتگو با واحد خبر موسسه اظهار کرد، بحمدلله موسسه قرآن نهج البلاغه از ظرفیت فضای مجازی در ایام کرونا استفاده مطلوب را به عمل آورده و در شش ماه اخیر چهار دوره کلاسهای آموزشی به صورت آنلاین در زمینه های تجوید ، صوت و لحن ، روانخوانی و ترتیل خوانی برگزار کرده است. مدیر عامل موسسه قرآن و نهج البلاغه قم گفت : علاقمندان به فراگیری تجوید و صوت و لحن در سطح عمومی و عالی اعم از آقایان و خانمها می توانند در پنجمین دوره آموزشی از طریق سایت موسسه به آدرس www.2noor.com اقدام به ثبت نام نمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشترمیتوانند کانال تلگرام ، ایتا و سروش  موسسه به آدرس زیر صفحه    مشاهده نموده و یا با تلفن 02537745480 داخلی 114 تماس حاصل نمایند.

ضمناً کلاسهای آموزش عمومی تجوید، صوت و لحن، و روانخوانی توسط استاد مجتبی شعاعی اداره می شود ، لازم به یادآوری است در سالهای 97 تا 98 بنا به درخواست نهادها و موسسات قرآنی بیست دوره آموزشی تجوید ، صوت و لحن و روانخوانی برای قرآن آموزان و مربیان موسسات قرانی از طریق ویدئو  کنفرانس به صورت آنلاین برگزار گردیده که مورد استقبال قرآن آموزان قرار گرفته است.

شایان ذکر است با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری به حفظ قرآن کریم در میان آحاد جامعه به ویژه جوانان موسسه قرآن و نهج البلاغه علاوه بر برگزاری کلاسهای مذکور ، دوره های حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه را به صورت تلفنی برگزار می کند ، از این رو به اطلاع آن دسته از متقاضیان علاقمند فراگیری حفظ قرآن کریم می رساند با مراجعه به سایت موسسه  www.2noor.com  و یا با تلفن: 02537745480 آموزش خواهران داخلی 120 آموزش برادران داخلی 114 اقدام به ثبت نام نمایند.

 

 

 

آنلاین تجوید، صوت و لحن و روخوانی. آنلاین تجوید، صوت و لحن و روخوانی. آنلاین تجوید، صوت و لحن و روخوانی. آنلاین تجوید، صوت و لحن و روخوانی. آنلاین تجوید، صوت و لحن و روخوانی. آنلاین تجوید، صوت و لحن و روخوانی

 

کانال جامع دو نور در ایتا:
https://eitaa.com/twonoor
کانال جامع دو نور در تلگرام:
https://t.me/twonoor

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید