ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

اسامی برگزیدگان نهایی آزمون سراسری قرآن و عترت سال 1398 اعلام شد

برگزیدگان نهایی آزمون سراسری

فهرست مطالب

برگزیدگان نهایی آزمون سراسری: به گزارش روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی خسروی مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت ها از اهدای جوایز به برگزیدگان آزمون سراسری قرآن و عترت در سال ۹۸ خبر داد و گفت: مجموع مبالغ اهدایی به این برگزیدگان ، شش میلیارد و ششصد و سی و نه میلیون ریال است.

وی با اشاره به اهدای جوایز بهبیش از چهار هزار و سیصد نفر از برگزیدگان آزمون سراسری قرآن و عترت در سال ۹۸ گفت : از این تعداد 1776 نفر قبول شده در رشته حفظ کل و همچنین ۵۱۹ نفر که در رشته های کتبی آزمون حائز امتیاز 100 شده اند، مشمول جایزه بدون قرعه کشی شده و به ۲۰۱۲ نفر از قبول شدگان در سایر رشته های آزمون نیز به قید قرعه جایزه تعلق گرفته است.

مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکتها تاکید کرد :

به جهت اهمیت ویژه رشته حفظ کل قرآن کریم مقرر شد برای ۱۳ نفری که حائز امتیاز ۱۰۰ در رشته حفظ کل شده اند، به هر نفر پنج میلیون ریال اهدا و به بقیه قبول شدگان این رشته نیز به هر نفر دو میلیون ریال و در مجموع، مبلغ سه میلیارد و پانصد و هشتاد و نه میلیون ریال اهدا گردد.

 همچنین به همه قبول شدگان سایر رشته های کتبی آزمون که حائز امتیاز 100 شده اند، به هر نفر دو میلیون ریال و در کل مبلغ یک میلیارد و ۳۸ میلیون ریال اهدا می گردد.

ضمناً به جهت تشویق سایر شرکت کنندگان در آزمون، به ۲۰۱۲ نفر از قبول شدگان آزمون به قید قرعه به هر نفر یک میلیون ریال و در مجموع دو میلیارد و دوازده هزار ریال اهدا می شود.

جدول اسامی برگزیدگان هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سال 98 به شرح زیر است:

970952_orig

برگزیدگان نهایی آزمون سراسری
اسامی برگزیدگان نهایی آزمون سراسری. اسامی برگزیدگان نهایی آزمون سراسری. اسامی برگزیدگان نهایی آزمون سراسری. اسامی برگزیدگان نهایی آزمون سراسری. اسامی برگزیدگان نهایی آزمون سراسری. اسامی برگزیدگان نهایی آزمون سراسری
به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید