ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

ثبت نام اینترنتی دوره های آموزشی صوت و لحن ، تجوید و روانخوانی آغاز شد

ثبت نام اینترنتی دوره های آموزشی

فهرست مطالب

ثبت نام اینترنتی دوره های آموزشی: به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآن و نهج البلاغه حجت الاسلام رضا زاده جویباری از برگزاری دوره های آموزشی صوت و لحن ، تجوید و روخوانی و روانخوانی به صورت مجازی و آنلاین از سوی مؤسسه قرآن و نهج البلاغه قم خبر داد.

 

ثبت نام اینترنتی دوره های آموزشی: مدیر عامل مؤسسه قرآن  و نهج البلاغه ضمن بیان این خبر گفت : با توجه به شیوع روز افزون کرونا و لزوم حفظ سلامت آحاد جامعه رویکرد مؤسسه به برگزاری دوره های مجازی تقویت گردیده از این رو در ماه های گذشته دوره های آموزش صوت و لحن و تجوید را به صورت آنلاین شروع کرده و هم اکنون نیز در حال برگزاری است .

 

حجت الاسلام رضا زاده ، به توجه و علاقه مردم به فراگیری قرائت و تجوید قرآن کریم اشاره کرده و با توجه به لزوم برگزاری این دوره های آموزشی از ثبت نام دوره جدید از 1399/4/21 به صورت اینترنتی خبر داده است .

 

وی با بیان اینکه این آموزش ها به روش نوین و با سبک جدید تدریس می شود ، خاطر نشان کرد،علاقه مندان برای ثبت نام به  آدرس  https://www.2noor.com/shop/form-01/  مراجعه و یا با تلفن 02537745480 داخلی 110  و 141 تماس حاصل نمایند.

 

 

شایان ذکر است تاکنون 20 دوره از دوره های مجازی ، روانخوانی ، صوت و لحن و تجوید با همکاری مؤسسات قرآنی از سوی  مؤسسه قرآن و نهج البلاغه  توسط استاد مجتبی شعاعی برگزار شده  و در حال حاضر نیز علاوه بر علاقه مندان داخل کشور کلاسهای خصوصی و عمومی به صورت آنلاین برای تعدادی از علاقه مندان کشور های استرالیا ، انگلیس ، نروژ  و آلمان در حال برگزاری است .

 

 

 

 

 

 برچسب ها :
مدرسه هنر تلاوت،مدرسه مجازی هنر تلاوت،آموزش مجازی قرآن کریم،آموزش تجوید،آموزش روخوانی،آموزش روانخوانی
آموزش صوت و لحن،آموزش قرائت قرآن کریم،آموزش آنلاین تجوید،آموزش آنلاین روخوانی،آموزش آنلاین صوت و لحن،آموزش آنلاین قرائت قرآن کریم،آموزش غیرحضوری قرآن کریم،آموزش غیرحضوری تجوید،آموزش غیرحضوری روخوانی،آموزش غیرحضوری صوت و لحن،آموزش غیر حضوری قرائت قرآن،کلاس های مجازی تجوید،دوره های مجازی تجوید،کلاس های مجازی روخوانی،دوره های مجازی روخوانی،کلاس های مجازی صوت و لحن،دوره های مجازی صوت و لحن،کلاس های مجازی قرآئت قرآن،دوره های مجازی قرائت قرآن،سبک های نوین آموزش قرآن
آموزش قرآن به سبک جدید،موسسه قرآن و نهج البلاغه،دوره های آنلاین موسسه قرآن و نهج البلاغه،کلاس های مجازی موسسه قرآن و نهج البلاغه

 

 

کانال جامع دو نور در ایتا:
https://eitaa.com/twonoor
کانال جامع دو نور در تلگرام:
https://t.me/twonoor

 

صفحه اصلی – موسسه قرآن و نهج البلاغه -آموزش مجازی قران ونهج البلاغه

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید