ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

۹ هزار نفر در آزمون‌ «اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن» نام‌نویسی کردند

۹ هزار نفر در آزمون

فهرست مطالب

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ بیش از ۹ هزار نفر در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نام‌‌نویسی کردند.

به گزارش ایکنا؛ آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هر ساله در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و حفظ ۵ جزء برگزار می‌شد که امسال طی تدابیری و برای نخستین‌بار در این آزمون‌ها رشته حفظ ۳ جزء افزوده شده است که بر اساس فراخوان ثبت ‌نام، این رشته مربوط به حفظ ۳ جزء ابتدایی قرآن کریم بوده و به قبول‌شدگان گواهینامه استانی اعطاء خواهد شد.

 

نام‌نویسی در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از ۷ بهمن‌ماه از سوی سازمان دارالقرآن آغاز شد و بر اساس اعلام فراخوان مهلت ثبت ‌نام تا ۲۷ اسفندماه ادامه داشت که با تدابیر مسؤولان این مهلت تا ۱۰ فروردین‌ماه تمدید شد.

 

در زمان تعیین شده برای ثبت ‌نام در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم حدود ۹ هزار نفر آمادگی خود را برای شرکت در رشته‌های مختلف این آزمون‌ها اعلام کردند که بیشترین متقاضیان شامل ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته حفظ کل قرآن نام‌نویسی کرده‌اند.

 

همچنین از ۱۹ تا ۲۵ فروردین‌ماه ویرایش اطلاعات متقاضیان صورت می‌گیرد و شرکت‌کنندگان در این آزمون‌ها می توانند با مراجعه به سایت سازمان دارالقرآن اقدام به ویرایش اطلاعات خود کنند.
آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هر سال در چهار مرحله به همت سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود که سال گذشته در دوازدهمین دوره این آزمون‌ها هفت هزار و ۴۱۹ نفر ثبت‌نام کرده بودند که با مقایسه تعداد متقاضیان امسال شاهد رشد بیش از ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان هستیم.

 

 

صفحه اصلی – موسسه قرآن و نهج البلاغه -آموزش مجازی قران ونهج البلاغه

۹ هزار نفر در آزمون. ۹ هزار نفر در آزمون

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید