ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

ثبت‌نام اينترنتی جشنواره قرآنی آيات ادامه دارد

فهرست مطالب

جشنواره قرآنی آيات در شش قالب مختلف (قرآنی هنری) طراحی شده است كه می‌توان به پژوهش‌های قرآنی، هنرهای نمايشی و سينمايی قرآنی، هنرهای تجسمی قرآنی، نواها و نغمات قرآنی، رسانه‌های ديجيتال و مطبوعات قرآنی و فرهنگ و ادبيات قرآنی اشاره كرد.


ثبت‌نام در شش گروه قرآنی و هنری از يك ماه پيش به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. كاربران برای شركت در اين گروه‌ها می‌توانند به وبگاه جشنواره به نشانی www.quranfestival.ir مراجعه كنند.


كاربران با پر كردن گزينه‌های ثبت‌نام می‌توانند آمادگی خود را برای شركت در جشنواره اعلام كنند. همچنين در يكی از گزينه‌های فرم ثبت‌ نام می‌توانند دفعات حضور در جشنواره را ثبت كنند.


معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف فرهنگسازی قرآن كريم، بر نگرش و رويكرد به كارگيری عنصر ماندگار و تأثيرگذار هنر در گسترش و نشر معارف و فرهنگ قرآن و عترت، تأكيدی مضاعف كرده است و با اين اعتقاد كه هنـر قرآنی تفسيری از جمال و جلوه‌ای از حُسنِ قرآن كريم است، می‌كوشد تا با حمايت از دستاوردهای فاخر هنر قرآنی چشم‌اندازی نوين در قلمرو داخلی و فراتر از مرزهای اين ديار، بهره‌مندی و معنويت قرآن را درآميخته با علم و هنر ناب بر دل و ديده مشتاقان و خواستاران عرضه كند.


ساماندهی توأم با برنامه‌ريزی دقيق و مدون در جهت برگزاری جشنواره‌های قرآنی، شناسايی نيروهای قرآنی هنرمند و استفاده از شيوه‌های جديد و كارآمد در موضوعات قرآنی هنری، تلفيق توانمندی‌های سنتی و مدرن فعالان قرآنی هنرمند، افزايش علاقه‌مندی آحاد جامعه به منظور توسعه و ترويج معارف قرآنی و ايجاد بزرگترين گفتمان قرآنی هنری در سطح بين‌المللی به منظور ارتباط با مسلمانان ديگر نقاط جهان از ديگر اهداف اين جشنواره به شمار می‌رود.
برای ثبت‌ نام اينجا را كليك كنيد!


: iqna

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید