ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

سی و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف امروز خاتمه می‌یابد

فهرست مطالب

مسابقات قرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم از 11 روز قبل با مسابقات بانوان آغاز شد و امروز با برگزاری مسابقات اذان و ابتهال در گروه‌های سنی مختلف به کار خود خاتمه می‌دهد.


این مسابقات در دو رده سنی زیر و بالای 16 سال  و در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های مختلف با حضور بیش از 30 هزار نفر در مرحله مقدماتی شهرستانی از چند ماه قبل آغاز به‌کار کرد و نفرات برتر به مرحله شهرستانی راه یافتند.


مسابقات مرحله شهرستانی با حضور 1200 نفر از بانوان در رشته‌های حفظ کل، 20، 10، 5 جزء و زیر 5 جزء همچنین قرائت ترتیل و تحقیق و تواشیح در دو رده سنی بالا و پائین 16 سال طی دوهفته گذشته برگزار شد.


مسابقات آقایان نیز از دوشنبه هفته قبل با حضور بیش از هزار نفر آغاز شد؛ روز گذشته مسابقات قرائت در دو گروه سنی ادامه یافت و امروز نیز ابتدا در نویت صبح مسابقات اذان و ابتهال شکوفه‌ها برگزار می‌شود و در نوبت عصر نیز اذان و ابتهال بزرگسالان برگزار خواهد شد و نفرات برتر به مسابقات استانی راه می‌یابند.


مسابقات مرحله استانی نیز 24 تا 30 آذر برگزار می‌شود و 150 نفر در مجموع رشته‌ها به مسابقات استانی راه پیدا خواهند کرد.


نمرات نفرات، تعداد شرکت‌کنندگان، نظر داوران و ستاد برگزاری مسابقات در هر رشته در معرفی نفرات به مرحله استانی تأثیرگذار است.


: iqna

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید