ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

رقابت نمایندگان ایران در سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن «جایزه کویت»

فهرست مطالب

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات قرآن جایزه کویت  «kuwaitprize»، حسن سلیمانی در رشته حفظ و سیدمحمد کرمانی در رشته قرائت روز پنج‌شنبه در پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی قرآنی جایزه کویت در کنار نمایندگانی از کشورهای مختلف جهان در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند.
«ارلیند صالحو» از کوزوو، «محمد بن‌عبدالرزاق» از مالزی، «محمد نجیب بن حاج علی» از برونئی، «عمر محمد آدم» از سودان، «محمد امین محمد شیخ موالیدی» از بوسنی و «تمیم احمد محمد احمد» از امارات نیز از دیگر شرکت‌کنندگان سومین روز رقابت‌ها در رشته حفظ قرآن بودند.
«امین مصطفی مرفا» از نیجریه، «مؤمنی سسالیفو اسحاق» از جمهوری بنین و «مالایوب فاتی» از گینه بیسائو نیز در کنار سید محمد کرمانی، قاری ممتاز کشورمان در مسابقات قرآن جایزه کویت قرائت خود را ارائه دادند.
بنا بر این گزارش، «محمد اشرف ابواللیل» از اردن، «موسی ناصر آدم» از سومالی، «عبدالرحمن حسین علی حمزه» از عربستان و «مصطفی سالم ولد ابوه» از موریتانی نیز در دومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه کویت در رشته حفظ کل قرآن با یکدیگر رقابت کردند که اجرای حافظ قرآن موریتانیایی تحسین حاضران در سالن برگزاری رقابت‌ها را برانگیخت
«محمد رامی بوبکر الذویبی» از تونس و «عبدالله محمد علی» از سومالی نیز در دومین روز این مسابقات در رشته قرائات با یکدیگر رقابت کردند.
در رشته تلاوت در دومین روز پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه کویت، «حمد السعید بن سدیرة» از الجزائر تلاوت بسیار زیبایی به نمایش گذاشت و «عبدالرحمن مولید عبدی» از جیبوتی، «امیر رحمن بن عباس» از مالزی نیز که به سبک مرحوم «شیخ عبدالباسط عبدالصمد» تلاوت کرد و «أدم اسماعیل سعیدات» از موزامبیک از دیگر شرکت‌کنندگان در این رشته بودند.
یادآور می‌شود، مراسم افتتاحیه پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی قرآن جایزه کویت دوشنبه گذشته، 11 فروردین‌ماه، با نظارت و حمایت «شیخ صباح احمد جابر الصباح»، امیر کویت و با حضور «شیخ جابر مبارک حمد الصباح»، نخست وزیر این کشور در آمفی‌تئاتر مقر شورای جهانی خیریه اسلامی در کویت برگزار شد. این رقابت‌ها تا یک هفته ادامه دارد.


: iqna

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید