ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

بخش خصوص تولید آثار دیجیتال قرآنی را در سایه حمایت‌های ارشاد جدی بگیرد

فهرست مطالب

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملکی، مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به تولید محتوای قرآنی اظهار کرد: هم‌اکنون آمار دقیقی از تولید محتوای دیجیتال قرآنی نداریم اما بالاخره توجه این موضوع باید در رأس تصمیم‌ها و برنامه‌ریزی‌ها باشد و سعی شود از موضوعات و مفاهیم قرآنی، به عنوان پایلوت برنامه‌های دیجیتالی استفاده شود.


وی افزود: یکی از رسالت‌های ما در این کشور اسلامی، تولید محتوای مناسب قرآنی است. دنیا از ما انتظار دارد که به این موضوع به عنوان یک امر ضروری و جدی پرداخته شود و در این حوزه، اقدامات تأثیرگذاری انجام دهیم.


آثار دیجیتال باید با رویکرد قرآنی تولید شود


مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: باید اقدامات اثرگذار و عمیقی را در حوزه دیجیتال با رویکرد و پایه‌گذاری قرآنی انجام دهیم و بتوانیم بر کاربران سراسر کشور و جهان تأثیر بگذاریم.


وی بیان کرد: مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، تاکنون در حوزه قرآنی، فعالیت‌های مناسبی را انجام داده است، اما به هرحال باید برای رسیدن به نقطه مطلوب برنامه‌ریزی جدی شود.


ملکی اظهار کرد: فعالیت‌های مناسب قرآنی از سوی گروه‌های متخصص به ویژه جوانان انجام شده است که امیدواریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت جدی‌تری از این حوزه داشته باشد.


وی یادآور شد: امیدواریم در سال 93 حمایت از تولید آثار دیجیتال قرآنی به صورت جدی در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد و اگر این اتفاق را شاهد نبودیم، قطعاً به دست‌اندرکاران امر مجددا تأکید خواهیم کرد.


: iqna

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید