ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

حوزه های هنری در امور قرآنی وارد شوند

فهرست مطالب

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در نشست مشترک با رییس خانه عکاسان ایران گفت: قرآن سفره ای است که هرکس باید به اندازۀ وسع خود از خوان نعمت آن بهرمند گردد.


حجت الاسلام محمدرضا حشمتی با استقبال از داخل شدن حوزه هنری در امور قرآنی خصوصاً ورود تشکلهای هنری به فعالیت در نمایشگاه قرآن، گفت: همه با هم باید در تعالی کتاب الهی تلاش کنیم.


رسول اولیازاده، رئیس خانه عکاسان ایران با تشکر از اعتماد معاون قرآن و عترت به هنرمندان عرصه های مختلف به ویژه خانه عکاسان ایران، بر حضور بیش از پیش خانه عکاسان در فعالیتهای قرآنی تأکید کرد.


وی با اشاره به سابقه حضور خانه عکاسان در نمایشگاه قرآن، از فعالیت خانه عکاسان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد. 



اولیازاده  با بیان اختصاص یک غرفه به خانه عکاسان در نمایشگاه بین المللی قرآن، گفت: هر کس که دوربین به دست دارد، می تواند برای ما عکس بفرستد.
وی افزود: عکاسان می توانند پس از اعلام فراخوان، عکسهای مذهبی، دینی و قرآنی تولیدی خود را به دبیرخانه خانه عکاسان ارسال نمایند. آثار رسیده، بعد از داوری، بر اساس کیفیت طبقه بندی شده و عکسهای برگزیده در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به نمایش گذاشته می شود.
 


 به گزارش روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اولیازاده اضافه کرد: به نفرات برگزیده جوایزی تعلق می گیرد.


: shabestan

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید