ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

برگزاری گردهمایی مدیران اتحادیه‌های قرآنی ـ مردمی استان‌ها

فهرست مطالب

نشست دوسالانه سازمان دارالقرآن‌الکریم به منظور تبیین برنامه‌های پیش‌روی سازمان و تشریح برنامه‌ها برای کارشناسان و مدیران دارالقرآن‌های استان‌ها از پنجم تا هفتم اردیبهشت‌ماه در استان قم برگزار خواهد شد که همزمان با برگزاری این نشست دوسالانه، گردهمایی مدیرعاملان اتحادیه‌های قرآنی ـ مردمی استانی نیز در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) قم برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، در گردهمایی مدیران عامل اتحادیه‌های قرآنی ـ مردمی استان‌ها، پیرامون فعالیت موسسات قرآنی ـ مردمی بحث و تبادل نظر می‌شود که مدیر‌عاملان اتحادیه‌های قرآنی ـ مردمی علاوه بر برنامه‌های جاری خود که در این گردهمایی دنبال می‌کنند، دو جلسه مشترک با کارشناسان و مدیران دارالقرآن‌های استان‌ها نیز خواهند داشت تا پیرامون مباحث مشترک به بحث و تبادل نظر بپردازند.
تبیین و تشریح برنامه‌های موسسات قرآنی ـ مردمی برای سال 93، پیگیری فعالیت‌ها موسسات قرآنی ـ مردمی برای تحقق شعار سال 93 «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» و برنامه‌ریزی به منظور اجرای هر چه بهتر فعالیت‌های موسسات قرآنی ـ مردمی از جمله مباحثی است که در گردهمایی مدیرعاملان اتحادیه‌های قرآنی ـ مردمی دنبال می‌شود.
همچنین در نشست دوسالانه کارشناسان و مدیران قرآنی سازمان دارالقرآن‌الکریم، علاوه بر تبیین و تشریح برنامه‌های سازمان دارالقرآن به ویژه به منظور تحقق شعار سال جاری که با محوریت اقتصاد و فرهنگ است، جدید‌ترین محصولات سازمان دارالقرآن نیز به نمایش گذاشته می‌شود و طرح‌ها و برنامه‌ها به صورت همزمان در اختیار کارشناسان و مسئولان قرآنی سازمان دارالقرآن‌الکریم قرار می‌گیرد.
یادآور می‌شود، در نشست دوسالانه سازمان دارالقرآن حدود 250 نفر از کارشناسان قرآنی و مسئولان دارالقرآن‌ها گردهم آمده و مدیر و معاونان سازمان دارالقرآن به تشریح اهداف و برنامه‌های سال 93 می‌پردازند.


: iqna

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید