ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

دایره المعارف منابع طبیعی از نظر اسلام چاپ می‌شود

دایره المعارف منابع طبیعی از نظر اسلام

فهرست مطالب

دایره المعارف منابع طبیعی از نظر اسلام: به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ آیت‏الله حسن عالمی شامگاه دوشنبه در دیدار با آیت‏الله هاشمى شاهرودى که دفتر این استاد برجسته حوزه برگزار شد، با اشاره به اینکه منابع طبیعی اساس هر کشور است، بیان داشت: در جهت آشنا کردن مردم نسبت به منابع طبیعی با توجه به اینکه جامعه تمام منابعش را از محیط زیست و منابع طبیعی تأمین می‌کند شایسته است تلاش شود منابع طبیعی ماندگار باشد.

وی اظهار داشت: نفوذ کلمه و هدایت مراجع تقلید اثرگذاری بیشتری در آشنا کردن مردم با منابع طبیعی دارد و هدایت مراجع عظام در جهت ارشاد مردم برای حفظ منابع طبیعی بسیار تأثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه دایره المعارف کشاورزی منابع طبیعی و محیط زیست از نظر اسلام با بیست جلد و هفتصد صفحه در حال آماده سازی است، اظهار داشت: هفتصدمحقق در این پروژه فعالیت دارند که تهیه و چاپ این دایره المعارف را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: بیست جلد دایره المعارف در کمتر از ده سال به اتمام خواهد رسید، به عبارت دیگر هر سال دو جلد کتاب چاپ خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه جمع آوری این اثر با کمک جامعه المصطفی است، گفت: این اثر در نوع خودش در دنیا بی‌نظیر است و در هیچ جای دنیا دایره المعارف کشاورزی منابع طبیعی و محیط زیست از نظر اسلام وجود ندارد و این گام بزرگی محسوب می‌شود.

صفحه اصلی – موسسه قرآن و نهج البلاغه -آموزش مجازی قران ونهج البلاغه

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید