ورود

ثبت نام

موسسه قرآن و نهج البلاغه
home-icone
Institute of Quran & Nahjul Balaghah

برگزيدگان مسابقات سراسری قرآن اوقاف معرفی شدند

فهرست مطالب

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به يزد، نفرات برتر سی‌وسومين دوره از مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خيريه پس از 5 روز رقابت 349 متسابق از 31 استان از سوی هيئت داوران معرفی شدند.


بنابراين گزارش در رشته حفظ كل قرآن كريم بخش آقايان، «مرتضی محمدنژاد» از آذربايجان غربی، «حسن سليمانی» از زنجان، «محمد خطيبی» از تهران، «حسن زرنوشه فراهانی» از تهران و «پيمان ايازی» از مازندران، عنوان نفرات اول تا پنجم اين رشته را به خود اختصاص دادند.


همچنين از سوی هيئت داروان «محمدجواد مرادی» از قم، «نويد رزمجو» از فارس، «ميثم علی‌پور» از تهران، «مجتبی محسنی» از مازندران و «مسعود رضايی» از زنجان به عنوان نفرات برتر رشته حفظ 20 جزء قرآن كريم در بخش آقايان معرفی شدند.


«عباس هاشمی» از بوشهر، «جعفر فردی» از تهران، «حميد عباسی» از خراسان رضوی، «امين پويا» و «مصطفی يادگاری» از تهران به عنوان نفرات برگزيده رشته تحقيق در بخش آقايان انتخاب شدند.


در رشته ترتيل بخش آقايان نيز نفرات اول تا پنجم به ترتيب «بابك ولی‌زاده» از آذربايجان غربی، «مجتبی مينوتن» از اصفهان، «محمدجواد آهويی» از قزوين، «مسعود موحدی‌راد» از خراسان رضوی و «مرتضی بخشی‌پور» از گيلان در سی‌وسومين دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف معرفی شدند.


«مجيد زارع دودجمی» و «ادريس كاظمی» از فارس، «مهدی رمضانی نوده» از قم، «محمد نصر‌اصفهانی» از اصفهان و «محمدرضا فصيحی‌پور» از كرمان نيز رتبه‌های اول تا پنجم رشته مفاهيم را به خود اختصاص دادند.


بنا بر گزارش ايكنا، همچنين نفرات برگزيده اين دوره از مسابقات در بخش خواهران نيز اعلام شدند كه در رشته حفظ كل «زينب محمدنژاد» از آذربايجان غربی، «اعظم محمدی» از بوشهر، «فاطمه شيرازی» از تهران، «هاجر مهرعليان» از اصفهان و «زهرا عابدی» از آذربايجان شرقی به ترتيب رتبه‌های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.


هيئت داوران سی‌وسومين دوره از مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خيريه «زهرا نژادتبريزی» از اصفهان، «مريم محمدی» از زنجان، «زهرا چراغ‌چی»، «مريم وفاداری» و «زينب ميرزايی» از تهران را به عنوان نفرات اول تا پنجم رشته حفظ 20 جزء قرآن كريم بخش خواهران معرفی كردند.


همچنين «مرضيه توفيق‌نيا» از قم، «فاطمه رحيمی‌فرد» از مازندران، «صغری خورشيدی» از گيلان، «زهرا سهرابی» از كرمانشاه و «الهام سلطانی‌نژاد» از كرمان به عنوان نفرات اول تا پنجم رشته قرائت بخش خواهران از مسئولان سازمان اوقاف جوايز خود را دريافت كردند.


در رشته ترتيل بخش بانوان نيز «پرنيان عصابخش» از تهران، «هاله فيروزی» از اردبيل، «رضوان جلالی‌فر» از تهران، «مليحه اسحاق‌نژاد» و «مرضيه ميرزايی‌پور» از خراسان رضوی به ترتيب نفرات اول تا پنجم شدند.


«معصومه آگاهی»، «زهرا صلاحی»، «سپيده مختاری» از تهران، «ميمنت خزاعی» از خراسان جنوبی و «سولماز زينالی» از آذربايجان شرقی نيز به عنوان نفرات برتر رشته مفاهيم بخش بانوان را به خود اختصاص دادند.


نفرات برتر در مراسم اختتاميه امروز، 16 اسفندماه كه با حضور نماينده ولی فقيه و رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه كشور، امام جمعه و استاندار يزد، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خيريه كشور، رئيس اداره كل اوقاف و امور خيريه يزد و برخی از مديران و مسئولان كشوری برگزار شد، جوايز خود را دريافت كردند.

به این مطلب امتیاز دهید:
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email

فرصت ویژه برای علاقه مندان به نویسندگی

شما می توانید مقالات خود را با نام خود در وب سایت موسسه منتشر نمائید. برای شروع کلیک نمائید.

نویسنده مقاله باشید